Nog 3 nachtjes slapen…

Nu de Sint bij Irène mandarijntjes heeft gebracht voor de hele ploeg – oef, er waren ook dit jaar géén stoute Voteroesen bij – kunnen we vooruitkijken naar het volgende evenement: ons jubileumtornooi nu zondag! Gisteren gingen we voor de laatste voorbereidingen, professioneel als we zijn, de strijd aan tegen Lees meer…

Pizza Party Day!

We vierden het einde van het seizoen met heerlijke pizza, maar veel belangrijker dan dat, met de fijne aanwezigheid van zowat alle leden (in Kessel-lo of virtueel vanuit Italië), de trainers & de scheidsrechter! Een ludiek cadeautje, een tombolaatje en een ijsje later keerde iedereen tevreden weer huiswaarts. Misschien wordt Lees meer…